POWER IMPIAN

Jana Pendapatan Sekarang!

Sunday, September 26, 2010

DiGi iPhone 4 Me



Salam & Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua Blogger NuffNang,


Berita terbaru ini saya kongsikan bersama anda bagaimana terujanya saya apabila diumumkan kemunculan iphone4 yang dinanti-nantikan kerana penduduk Malaysia cepat  menjadi pengguna harian internet mobile. Dengan telefon iphone4 yang sudah berada dipasaran Malaysia, maka kadar penggunaan rangkaian web atau internet lebih menjadi pesat, pengguna internet mcm saya akan memanfaatkan peluang dan masa 24/7 yg ada melayari internet ditawarkan oleh Digi sememangnya pilihan yg bijak (Always smarter choice)..pakej serendah rm58/bulan, DiGi beri 200 minit masa berbual percuma, 200 SMS percuma, dan 20 MMS percuma ke semua rangkaian. Banyaknya faedah yg kita dapat..fuyoo =) 
iPhone 4 memang menjadi target item saya tahun 2010 ini. Saya sering asyik lihat dari pengguna iphone 3 di dalam tren, di pejabat2 & dimana-mana, semuanya nampak bergaya dan versatile apabila menggunakannya, cara pegang, cara tekan butang, cara melayari dari folder ke folder lain.. berbeza sungguh dengan internet mobile yg lain. Sudah la 'multifunction', dari penggunaan asas seperti panggilan dail telefon, sms, mms, kamera yg begitu jelas dan resolusi yg tinggi, video yg lebih menarik dengan pelbagai editting, muzik tanpa had, simpanan data sehingga 32gb..boleh simpan pelbagai bahan2 dalam iphone4. Hinggalah yang paling penting, internet..hehehehe..tak bukak fb, email, blog, & lain2 sehari, macam dah rasa ketinggalan zaman pulak. 
Maka, saya amat berbesar hati dengan adanya iphone4 ditangan saya, saya akan dapat mengoptimumkan penggunaan internet yg berkelajuan tinggi dengan pakej yg disediakan oleh Digi...Doakan saya memenangi iPhone 4.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails